Tvorba webových stránek
Vytvoříme Vám webové stránky, které vám přivedou nové zákazníky.
Nahrávám obsah
Vytvoříme Vám webové stránky, které vám přivedou nové zákazníky.
Proč my? Protože máme zkušenosti z vlastních online projektů a děláme jen to, čemu opravdu rozumíme. Za více jak 15 let v oboru jsme se mnoho naučili. Vytváříme responzivní a přístupné weby, které vydělávají. Zvyšujeme zákazníkům návštěvnost a prodeje, to je náš hlavní cíl. Jsme sehraný a stabilní tým. O naší práci nejlépe vypovídají realizované projekty. Postaráme se o všechno od tvorby webu, až po správu webových stránek. Zajistíme webhosting, e-mail i kompletní marketing. Vytvoříme kvalitní strategii v rámci PPC kampaní. Přivedeme na váš web nebo e-shop relevantní návštěvníky a ty správné zákazníky. Jsme certifikovaným partnerem Google.
Od počátku roku 2010 poskytujeme našim zákazníkům také webhosting i VPS. Vysoký výkon, stabilita a unikátní podpora redakčního systému Joomla, to jsou důvody proč hostovat vaše webové stránky na našich serverech.
Přemýšlíte, jak váš stávající web zdokonalit? Nebojíte se investovat? Využijte bezplatné konzultace a poptejte webdesign od specialistů. Dáme vám Joomla! CMS. Jeden z nejpopulárnějších Open Source CMS vůbec.
Než si vysvětlíme, jaké jsou standardy přístupnosti webu, je důležité vědět, co přístupnost stránek ve skutečnosti znamená. Jednoduše řečeno, přístupnost webu znamená, že osoby se zdravotním postižením mají mít bez omezení přístup k webovým službám, informacím a produktům.
Zjistěte od nás, zda váš web splňuje standardy přístupnosti. Při našem auditu vycházíme z pravidel tvorby přístupného webu dle WCAG 2.1 - Web Content Accessibility Guidelines, která jsou součástí vyhlášky k zákonu č. 99/2019 Sb. a využíváme projektu usnadnění přístupu A11y. WCAG jsou jedny z nejrespektovanějších pravidel pro tvorbu bezbariérového webu.
Standardy přístupnosti webu jsou definované pro každého, kdo má postižení, bez ohledu na to, o jaký typ postižení se jedná. Existují čtyři kategorie postižení, které tvoří základ standardů přístupnosti webu. Jsou to:
Ztráta sluchu je kategorizována jako lehká, středně těžká, těžká a úplná. Neslyšící používají různé způsoby komunikace, včetně znakového jazyka a čtení ze rtů. WCAG definuje četné způsoby, jak mohou webové stránky komunikovat s těmi, kteří mají poruchu sluchu.
Jedná se o širokou kategorii, která se zaměřuje na vnímání a zpracování informací. Osoba s poruchami učení nebo kognitivními poruchami může mít jednu nebo více souvisejících postižení. Patří mezi ně porucha pozornosti (ADHD), dyslexie, autismus a další. Ve standardech WCAG je vysvětleno, jak těmto uživatelům usnadnit pochopení obsahu webových stránek.
Tato kategorie představuje tělesná postižení. Mohou se týkat motorických funkcí horních nebo dolních končetin. Standardy WCAG zdůrazňují, jak lidé s motorickým postižením přistupují k webovým stránkám. I těmto lidem je potřeba vyhovět při tvorbě přístupného webu.
Osoby se zrakovým postižením mají různou úroveň poškození zraku. V závislosti na závažnosti postižení se tyto osoby dělí do dvou kategorií: slabozrakost a úplná slepota. Standardy přístupnosti webu WCAG vysvětlují, jak zrakové postižení uživatelé přistupují na váš web. Také řeší, jak přizpůsobit uživatelské rozhraní a obsah stránek jejich potřebám.
Nyní, když jste si vědomi zdravotního postižení, které je třeba vzít v úvahu, musíte pochopit, proč je důležité dodržovat standardy přístupnosti webu. Standardy přístupnosti webu jsou nezbytné. Poskytuje uživatelům, kteří používají čtečky obrazovky, hlasovou navigaci, speciální klávesnice a další pomůcky, možnost využívat webové služby způsobem, který jim vyhovuje. Více než 70% zdravotně postižených uživatelů opustí váš web, pokud pro ně bude obtížné stránky používat. Přístupnost webu neznamená zvláštní zacházení.
Chápeme, že provádění takto zásadních změn na vašem webu může vypadat složitě, ale přístupnost stránek bude mít pozitivní dopad na celý výkon vašeho webu, včetně pozic ve vyhledávání. Pokud potřebujete pomoc s úpravou přístupnosti webových stránek, napište nám. Z vašich stránek uděláme šampióna v přístupnosti.
Mezinárodní organizace, jako OSN nebo EU, ti všichni používají Joomla, stejně jako státní organizace USA, Velké Británie, Portugalska nebo Argentiny.
Joomlu používá mnoho obchodních, zábavních a zpravodajských webů jako Porsche, Danone, Ikea, Nintendo nebo automobilová společnost Peugeot.
Joomla používají přední mediální domy v Itálii, na Filipínách a v mnoha dalších zemích. Jeden z nejvíce oblíbených webů v Nizozemsku běží na Joomla.
Turistické stránky po celém světě používají Joomla k tomu, aby turistům ukázaly ta nejkrásnější místa na zemi. Jedním z příkladů je krásný web Monaco Yacht Show.
Také sportovní celebrity si často vyberou Joomla pro své osobní stránky. Například plavec Michael Phelps, nebo Roger Federer, jeden z nejlepších tenisových hráčů světa.
V Česku používá Joomla například Alca plast, největší český výrobce sanitární techniky, také Gepard Finance, špička v oboru hypotečních úvěrů, nebo Akademie věd ČR.
© 2007 - 2022 Linelab.cz - Všechna práva vyhrazena. Tvorba webových stránek, e-shopu a software, Webdesign Praha a Brno. Tel.: +420 734 217 003. Webhosting Praha: +420 604 290 195. Obsah webu Linelab.cz nepředstavuje oficiální postoj projektu Joomla! nebo Open Source Matters. Joomla!® je registrovaná ochranná známka Open Source Matters. Název a logo Joomla!® jsou používány na základě omezené licence Open Source Matters. E-shop VirtueMart a Phoca Cart jsou e-Commerce šířené pod všeobecnou veřejnou licencí GNU.